Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008

Ionian Concerts (Ιούλιος 2008)

Με σύνθημα «Η Μουσική είναι στη φύση μας» το φετινό διεθνές Φεστιβάλ «Ionian Concerts» διοργανώνεται στην Κέρκυρα από 1-31 Ιουλίου και χωρίζεται σε πέντε θεματικές ενότητες: Winds & Percussion, Classical Experience, Ethnomusicology, Ionian Jazz Concerts και Multimedia.
Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Ανάμεσα σε πολλούς άλλους αξιόλογους συμμετέχει και ο Lucio Dalla! (στις 29/7)
Περισσότερα από το in.gr

Σάββατο, 28 Ιουνίου 2008

Επιμορφωτής και επιμορφούμενος (Νέα παραλλαγή)

Για κάποιο λόγο με τις ΤΠΕ όλα γίνονται αντίστροφα. Πρώτα βλέπω ή διαβάζω κάτι στο Διαδίκτυο και μετά μου έρχονται ιδέες.
Καθώς πλοηγούμουν στα "σοκάκια" των δικτυωμένων φιλολόγων, έπεσα πάνω στη διπλανή φωτογραφία. Σειρήνες θέλγουν τον Οδυσσέα (στο ένα παπούτσι) και με πεσσούς παίζουν ο Αχιλλέας με τον Αίαντα (στο άλλο). Με αυτά τα δύο περπατάμε -αλήθεια- όσοι αποφασίσαμε να δούμε τι αλλαγές αναμένουμε να φέρουν οι ΤΠΕ στη διδασκαλία μας. Ταξίδι, θέλγητρα, κίνδυνοι -που παρόλ' αυτά θέλουμε να έχουμε την εμπειρία τους -αλλά και ρίσκο και παιγνιώδη διάθεση.
Φτάνοντας στο τέλος πια της επιμόρφωσης, νιώθετε φορτωμένοι με ένα σωρό πληροφορίες, αταξινόμητες, ίσως και ασύνδετες μεταξύ τους, χωρίς να είναι πάντα προφανής η αξία ή η χρησιμότητά τους. Συχνά αναρωτιέστε: "Και τώρα τι κάνω μ'όλα τούτα";
Για κάποιους άλλους, όμως, οι πληροφορίες που λάβατε θεωρούνται κατακτημένες και είστε (μετά και την προσδοκώμενη επιτυχή πιστοποίησή σας) έτοιμοι να "ορμήσετε" και να τις εφαρμόστε στο "καινούριο" σχολείο του μέλλοντός μας. Είστε η νέα ψηφιακή γενιά των φιλολόγων! "Καινοτομήστε, διορθώστε "κακώς κείμενα", επινοήστε νέες διδακτικές ατραπούς..." και "άλλα ηχηρά παρόμοια" που θα έλεγε και ο ποιητής... Και αναρωτιέστε:"Ποιος; Πού; Πότε; Εγώ;" και άλλα τέτοια...
Ξέρετε όμως (το ρήμα θεωρήστε το είτε οριστική είτε προστακτική...) ότι οι αλλαγές πια έρχονται αθόρυβα, σαν το βουβό ποτάμι, που χωρίς να το περιμένουμε έρχεται και μας παρασύρει "υπνωτισμένους".
Από πλευράς μου (οπτική του επιμορφωτή) επιδιώχθηκε, τουλάχιστον, να μη μας βρει απαράσκευους η ορμή των αλλαγών. Ο ιστορικά υποψιασμένος δάσκαλος είναι ο ενεργός δάσκαλος του καιρού και της εποχής του.
Θυμάστε το τραγουδάκι της Nancy Sinatra;
Are you ready boots?
Start Walking!!!
Ένας πολύ ενδιαφέρον σχολιασμός της σχέσης του τίτλου από την πάντα πολύτιμη και πάντα εύστοχη Τερέζα Γιακουμάτου που κι αυτή συνευθύνεται για την παρούσα ανάρτηση. Οπωσδήποτε διαβάστε το!

Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2008

Θουκυδίδη Κερκυραϊκά (Αρχαία Ελληνικά Α΄Λυκείου)

Αφορά τους διδάσκοντες Αρχαία Ελληνικά στην Α΄Λυκείου και κυρίως τους φιλολόγους εδώ στην Κέρκυρα που επιλέγουμε να διδάξουμε (αυτονοήτως) τα Κερκυραϊκά του Θουκυδίδη. Εκτίμηση προσωπική, παντού στην Ελλάδα θα έπρεπε να προκρινόταν αυτή η επιλογή, επειδή, ανάμεσα στ' άλλα, περιέχει και την "Παθολογία του Πολέμου", μάθημα διαχρονικό και διδακτικότατο!

Αρκετές, λοιπόν, φορές επισημάναμε (και "αρμοδίως") τα πολλά σφάλματα του χάρτη της αρχαίας Κέρκυρας (σχολ. βιβλίο, σελ. 310). Παραθέτω εδώ τον ορθό χάρτη. Προέρχεται από το "Αρχαία Κέρκυρα", σελ. 7, εκδ. Υπουργείου Πολιτισμού και ΤΑΠ, Αθήνα 1991.

Όσον αφορά στην "Πρὸ τοῦ Ἡραίου νῆσον" που αναφέρει ο Θουκυδίδης, πρέπει σήμερα να έχει βυθιστεί, σύμφωνα με αξιόπιστες αρχαιολογικές μελέτες. Και πράγματι, θυμάμαι, μικρός ακόμα, όταν με βάρκες πηγαίναμε για μπάνιο ή ψάρεμα ανοιχτά από το σημερινό Καρδάκι, υπήρχε εκεί μια ξέρα (όχι πάντως μεγάλου μεγέθους). Πιθανόν είναι αυτή που αναφέρει κι ο Θουκυδίδης. Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να τη μεγεθύνετε.

Κυριακή, 22 Ιουνίου 2008

Νεοελληνική Γλώσσα. Διδάσκοντας την περιγραφή με ΤΠΕ

Τόσο στην Α΄Γυμνασίου όσο και στην Α΄Λυκείου διδάσκουμε -στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας -την περιγραφή.
Συνήθως εισάγουμε τους μαθητές μας στις "αρχές" της περιγραφής μέσω χαρακτηριστικών περιγραφικών κειμένων των οποίων καλούμε να μιμηθούν τις τεχνικές, το ύφος και τη γλώσσα των συγγραφέων τους. Δείτε όμως μερικές ιδέες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε χρησιμοποιώντας ΤΠΕ:
Καλούμε τους μαθητές μας (στο εργαστήριο ή στο σπίτι) να ανοίξουν την ιστοσελίδα digital corfu. Από εδώ έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε φωτοαπεικονίσεις των 360 μοιρών -χαρακτηριστικών σημείων της Κέρκυρας. Από το χάρτη (αριστερά της σελίδας) μπορούν να επιλέξουν άλλο σημείο και να συνεχίσουν τις εικονικές περιηγήσεις τους. Καλούμε στη συνέχεια τα παιδιά να περιγράψουν από ένα συγκεκριμένο σημείο της δικής τους επιλογής όσα είδαν ακολουθώντας με συνέπεια τον άξονα του χώρου.
Επειδή οι μαθητές αλληλεπιδρούν με τον Η/Υ και εκείνοι επιλέγουν το σημείο παρατήρησης, τον προσανατολισμό της κίνησης, μεγεθύνουν ή σμικρύνουν την εικόνα, σίγουρα τους προσελκύει το ενδιαφέρον.
Μια άλλη εκδοχή -πρόταση μπορεί να είναι και η εξής:
1. Δίνουμε στην πρώτη ομάδα μαθητών την παρακάτω εικόνα (αυτού του μεγέθους):

και καλούμε τους μαθητές να την περιγράψουν. Οι εικασίες που ενδέχεται να δώσουν αναμένονται ενδιαφέρουσες (π.χ. ένα σελάχι...)

2. Σε μια δεύτερη ομάδα δίνουμε την ίδια φωτογραφία (με λίγο μεγαλύτερο μέγεθος)

Οι μαθητές περιγράφουν. (Ίσως σημειώσουν πως πρόκειται για ένα αεροπλάνο που μόλις βυθίστηκε...)

3. Δίνουμε και σε μια τρίτη ομάδα μεγαλύτερη τη φωτογραφία:

Μην ξεχάσουμε να τους επισημάνουμε την επικοινωνιακή περίσταση ώστε το κείμενο που θα δημιουργήσουν να είναι εμπλαισιωμένο σε αυτήν.
Αν επιλέξουμε μια άλλη εικόνα (π.χ. το λιμάνι ενός αιγαιοπελαγίτικου νησιού φωτογραφημένο από τη θάλασσα) μπορούμε να ζητήσουμε μεγεθύνοντας και σμικρύνοντας (με το scroll) την εικόνα, να δώσουν τις διαφορετικές περιγραφικές εκδοχές (ουσιαστικά αυξομειώνοντας την ανάλυση, αυξομειώνουν τις λεπτομέρεις που πρέπει να αποδώσουν)
Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και αξιοποιώντας το Google Earth, το οποίο μπορούμε επίσης να αξιοποιήσουμε και κατά τη διδασκαλία της ιστορίας. (Αυτό σε κάποια άλλη ανάρτηση).
Τι θα λέγατε επίσης να βλέπαμε τι γίνεται τώρα στον πύργο του Άιφελ; Ή μήπως προτιμάτε τα Champs Elysees; Υπάρχουν πολλές άλλες συνδέσεις με live cams (στο Παρίσι) στις ίδιες σελίδες. Επίσης και εικονική περιήγηση 360˚ στον Πύργο του Άιφελ από εδώ

Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008

Μια "εντομολογικού" τύπου έρευνα αποδεικνύει τις επιπτώσεις της χρήσης των κινητών

Αναρτήθηκε από το Στέργιο Ναστόπουλο στο ιστολόγιο του ΠΑΚΕ Ιωαννίνων.

video

Τα Google Docs υποστηρίζουν PDF

Η online σουίτα της Google που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν αρχεία κειμένου, spreadsheets και παρουσιάσεις, εμπλουτίστηκε με ακόμη ένα χαρακτηριστικό, την υποστήριξη PDF!

Πλέον κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάζει pdf αρχεία στα Google Docs (μέχρι 10Mb αν προέρχεται από τον υπολογιστή του και 2Mb αν βρίσκεται σε κάποια άλλη τοποθεσία στο web), να τα διαβάζει μέσα από το περιβάλλον της Google, να τα τυπώνει, να τα μοιράζεται με άλλους χρήστες και να τα κατεβάζει ξανά ως pdf.

Μέσω αυτής της δυνατότητας, οι χρήστες είναι σε θέση να δημιουργούν την δική του ebook library (εντός νομίμων πλαισίων πάντα) που θα έχουν στην διάθεσή τους κάθε φορά που θα συνδέονται στα Google Docs!

(Πηγή: Pathfinder)

Σάββατο, 14 Ιουνίου 2008

Μαθητικός υπολογιστής (Olpc)- πειραματική διδασκαλία




Μια πρώτη πειραματική διδασκαλία σε ένα δημοτικό σχολείο του Άργους με το μαθητικό υπολογιστή (Olpc).
Διαβάστε και το σχετικό άρθρο

Γενικά, όλο ακούω για προκηρύξεις, για δημόσιους διαγωνισμούς προμήθειας του μαθητικού φορητού υπολογιστή, όμως πότε και πώς θα μπει (έστω και πειραματικά) στις τάξεις δεν μπορεί να πει κανείς.
Διαβάστε και μια (παλιότερη) ανάρτησή μου.

Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛΛΑΚ)










Ιδού η απορία! Αν και, επειδή είναι δωρεάν, δίλημμα δεν υφίσταται.
Το σημανικότερο όμως είναι πως πρόκειται για προϊόν εθελοντικής προσπάθειας και υποστηρίζεται από μια κουλτούρα "κοινότητας" που αλληλοϋποστηρίζεται και αναπτύσσεται διαμοιραζόμενη τα προϊόντα που η ίδια δημιουργεί.
Η φιλοσοφική αφετηρία βρίσκεται (πού αλλού;) στον Αριστοτέλη στην περίφημη "αθροιστική" θεωρία του:
"...τοὺς γὰρ πολλούς, ὧν ἕκαστός ἐστιν οὐ σπουδαῖος ἀνήρ, ὅμως ἐνδέχεται συνελθόντας εἶναι βελτίους ἐκείνων, οὐχ ὡς ἕκαστον ἀλλ’ ὡς σύμπαντας..."
Δείτε και το σχετικό video

video

H - Τ@ξη


Μια νέα υπηρεσία από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είναι H-Τ@ξη.
Μερικές από τις βασικές λειτουργίες που προσφέρει η νέα υπηρεσία είναι:
  • η δημοσίευση ηλεκτρονικών σημειώσεων,
  • η παράθεση βοηθητικών πηγών,
  • ο προγραμματισμός μαθημάτων,
  • η δημιουργία ασκήσεων αυτοαξιολόγησης, ή ακόμη και
  • η ηλεκτρονική διαχείριση του παραδοσιακού βιβλίου διδασκομένης ύλης.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία για τους μαθητές είναι ελεύθερη (σημαντικό αυτό, γιατί το να φτιάξουν οι μαθητές λογαρισμό καταντάει Οδύσσεια).
Με τη νέα σχολική χρονιά μάλλον θα το αξιοποιήσω. Θέλω να δω όμως και περισσότερες λεπτομέρειες. Δείτε και ψάξτε το κι εσείς από εδώ.

Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2008

...Μυθο-μεταλλάξεις...

Μια αρκετά τολμηρή, καινοτόμα και αξιοπρόσεκτη εκδοχή προσέγγισης της αρχαιοελληνικής μυθολογίας είναι η πρόταση του Κώστα Καρπαδάκη.

Η συμβατική γνώση της αρχαιολληνικής μυθολογίας δεν είναι επαρκής. Σε μια, λοιπόν, πιο "αλληλεπιδραστική" εκδοχή ανάγνωσής της οι μαθητές καλούνται να κατακτήσουν την αρχαία μυθολογία μέσω της παιγνιώδους ανατροπής του (δεδομένου) μύθου. Το σημαντικό, δηλαδή, έγκειται στο ότι οι μαθητές δεν αποκτούν απλώς γνώσεις μυθολογίας, αλλά κατακτούν το μηχανισμό παραγωγής μυθικού λόγου με ένα ενδιαφέροντα για εκείνους τρόπο: Το κυνήγι του χιούμορ, μέσω της μετάβασης στο απροσδόκητο.
Μην έχετε επιφυλάξεις! Προφανώς η ανατροπή του μύθου προϋποθέτει την κατοχή της αυθεντικής εκδοχής του, επομένως μην ανησυχείτε ότι εισάγεται η ...Ζήνα από το παράθυρο. Μήπως και οι αρχαίοι Έλληνες δεν ανέτρεπαν τους μύθους τους κατά το δοκούν; Αυτός, για παράδειγμα, ο Ηρακλής τι... κοροϊδία μέτρησε...
Η σελίδα σας υποδέχεται με αυτό το κείμενο:
«...και που λέτε παιδιά, ο Οδυσσέας, μετά από πολλές περιπέτειες, επέστρεψε στην πατρίδα του την Ιθάκη, όπου...»
«ΟΥΦ, ΠΙΑ! ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!» «ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΙ ΑΝΑΚΑΤΩΤΑ!»

Χμ! Μάλλον είναι καιρός να δοκιμάσουμε και κάτι διαφορετικό: Τι θα λέγατε αν δίναμε σ' αυτές τις χιλιοειπωμένες ιστορίες αστείες και αλλοπρόσαλλες εκδοχές; Αν μπερδεύαμε και αντιστρέφαμε χρόνους, τόπους, πρόσωπα και καταστάσεις; Ετσι, για να γελάσουμε και λιγάκι! Εμπρός, λοιπόν, επίδοξοι... «Γενετιστές-Μυθοτεχνολόγοι»: με οδηγό την πιο τρελή και «μεταλλαξιογόνο» φαντασία, θα υποβάλλουμε την Μυθολογία σε «βέβηλες» επεμβάσεις και κάθε είδους «γενετικές τροποποιήσεις», κάνοντας τον Ομηρο και τον Ησίοδο να βγουν έξαλλοι από τους τάφους τους! Δυσκολεύεστε; Ορίστε τρία παραδείγματα, στα οποία θα διαβάσετε για την... «ώρα του παιδιού» των Αργοναυτών, για ένα Μινώταυρο που έπασχε από... νεροφοβία και για τον Κύκλωπα που δεν σκάμπαζε από... Ομηρο. Δεν σας φτάνουν; Αντε, μερικές τρελο-ιδέες ακόμα: * Η Σφίγγα και ο πιό... αδύναμος κρίκος! * Ο Ηρακλής προκαλεί... οικολογική καταστροφή στη Στυμφαλία εξοντώνοντας την... ορνιθοπανίδα της περιοχής! * Ο Τάλως πεθαίνει μετά από... χακεριά της Μήδειας!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ! Οσοι έχετε επιζήσει από τα γέλια, ή δεν με καταριέστε για τα παραπάνω ανοσιουργήματα, κάντε «κλικ» στο εικονίδιο που ακολουθεί, στείλτε την δική σας «μυθο-τερατογένεση» και είθε οι 12 Θεοί να εκτιμήσουν το χιούμορ σας, ειδάλλως, φροντίστε να προμηθευτείτε εγκαίρως... αλεξικέραυνο!
Για περισσότερα επιλέξτε εδώ.

Επιμόρφωση Β΄Επιπέδου - 2η Περίοδος Επιμόρφωσης (Σεπτ. - Οκτ.)

Αύριο (12-06-08) αρχίζει η περίοδος υποβολής αιτήσεων των φιλολόγων της Κέρκυρας για συμμετοχή στη Β΄Περίοδο επιμόρφωσης στη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδιακασία.


Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθνση http://b-epipedo.cti.gr/

Το πρόγραμμα (για το ΚΣΕ Κέρκυρας -στο ΚΕΚ της Νομαρχίας) έχει οριστεί για Δευτ - Τετ. - Παρ. 18:00-22:00. Υπάρχει όμως η δυνατότητα να συνεννοηθούμε και να διαμορφώσουμε το πρόγραμμα σε μια κοινά αποδεκτή βάση.

Ενημερώστε όσους περισσότερους συναδέλφους μπορείτε!

Οι ψηφιακά καταρτισμένοι φιλόλογοι εξαπλώνονται... (όχι, δεν είναι απειλή).

Κυριακή, 8 Ιουνίου 2008

Διαδραστικός Ηλεκτρονικός Πίνακας

video

Χρησιμοποιώντας ένα διαδραστικό πίνακα στην τάξη μετατρέπετε τον υπολογιστή και το βιντεοπροβολέα σε ένα ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο που δεν εξαντλείται μόνο στον προφανή ρόλο του ως ένα άριστο εποπτικό μέσο.

Πέραν του ότι προβάλλει το ηλεκτρονικό περιβάλλον του υπολογιστή σας, έχει δυνατότητα διάδρασης (interactive) με τα εργαλεία του (διαθέτει 4 ηλεκτρονικά μολύβια, κόκκινο, πράσινο, μπλε, μαύρο, γράφετε ακόμα και με το δάχτυλό σας και "ηλεκτρονικό σφουγγάρι"). Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος μπορούν επομένως να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον αυτό (το κλασικό "έλα παιδί μου στον πίνακα..." δε χάνει τη διαχρονικότητά του). Δίνεται επίσης η δυνατότητα εγγραφής σε βίντεο κάθε κίνησης που κάνει ο μαθητής για να γράψει, σχεδιάσει ή να ολοκληρώσει μία δραστηριότητα. Επιτρέπει στους χρήστες του -όχι μόνο στο διδάσκοντα αλλά και στους μαθητές - ό,τι γράφτηκε στον πίνακα να αποθηκευτεί στο τέλος σε ένα flash memory (stick) για μελλοντική αξιοποίησή του.

Σκεφτείτε τις βιντεοδιασκέψεις, τις πολυμεσικές παρουσιάσεις σας, τις ανεκτίμητες δυνατότητες που ανοίγονται από τη στιγμή που τόση γνώση θα μπορεί να παρουσιάζεται στην τάξη μας πέρα από το διδακτικό εγχειρίδιο και τις... άπειρες φωτοτυπίες. Άσε που θα απαλλαγούμε από τη σκόνη της κιμωλίας...

Ξέρω... τις επιφυλάξεις που θα σχηματίζονται καθώς διαβάζετε αυτό το άρθρο. Φύση αισιόδοξη ή οσμίζομαι αλλαγές - πάντως έστω πιλοτικά κάπου σύντομα θα δούμε και στα δημόσια σχολεία τη χρήση του διαδραστικού ηλεκτρονικού πίνακα. Θα'θελα να είμαι εκεί... (Τα ιδιωτικά σχολεία και τα ξενόγλωσσα φροντιστήρια ήδη τον χρησιμοποιούν).

Διαβάστε και εδώ σχετικά.

Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2008

Πολυτροπικότητα στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών

























Από το " Ἀστερίκιος ἐν Ὀλυμπία"
(Μεταγραφή στην αρχαία ελληνική Φ. Κακριδή).
Εσείς θα ζητήσετε ...χρονική αντικατάσταση του ρημ. ἔραται ή τις πλάγιες πτώσεις του "Ἀκρόπολις";

Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!

video

Όλοι είμαστε μέρος της αλυσίδας!

Καθένας μας είναι μέρος της λύσης!

Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Second Life (ή Νεφελοκοκκυγία;)

Μπαίνοντας στο http://secondlife.com/ σας υποδέχονται με αυτό το κείμενο (περίπου, η απόδοση δική μου).

Το Second Life ® είναι ένας 3-D εικονικός κόσμος που δημιουργήθηκε από τους κατοίκους του. Από το άνοιγμά του στο κοινό το 2003, αυξήθηκε εκρηκτικά και σήμερα κατοικείται από εκατομμύρια κατοίκους από όλο τον κόσμο.
Από τη στιγμή που μπαίνετε στον Κόσμο θα ανακαλύψετε μια τεράστια ψηφιακή ήπειρο, θα ενταχθείτε σε κοινωνικές ομάδες, θα ψυχαγωγηθείτε, θα αποκτήσετε εμπειρίες και ευκαιρίες. Μόλις διερευνήσετε λίγο, ίσως θα βρείτε ένα τέλειο κομμάτι γης για την κατασκευή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας.
Θα περιβάλλεσθε, επίσης, από τις δημιουργίες των συμπολιτών σας. Οι κάτοικοι, επειδή διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στις ψηφιακές δημιουργίες τους, μπορούν να αγοράζουν, πωλούν και να συναλλάσσονται με τους άλλους κατοίκους.
Η Αγορά υποστηρίζει σήμερα εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε μηνιαίες συναλλαγές. Αυτό το εμπόριο διεκπεραιώνεται με την inworld μονάδα των συναλλαγών (τοπικό νόμισμα), το δολάριο Linden ™, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε δολάρια ΗΠΑ, σε διάφορες ακμάζουσες online δολάριο- Linden ανταλλαγές.
Καλώς ήλθατε στο Second Life. Ανυπομονούμε να σας δούμε inworld.
Σημείωση: Ξέρατε ότι το Παν/μιο του Harvard διατηρεί εκεί ένα εικονικό πανεπιστήμιο;
Ότι η Σουηδία έχει ανοίξει μια εικονική Πρεσβεία;

ANIMATOR Vs ANIMATION (Ο πόλεμος άρχισε)

video

Κυριακή, 1 Ιουνίου 2008

Scribd (Δημοσίευση κειμένων)

Όταν θέλουμε να "ανεβάσουμε" αρχεία στο ιστολόγιό μας (π.χ.Word, PPT, PDF) Χρησιμοποιούμε το Scribd.

Ας δούμε πώς γίνεται:

Πληκτρολογούμε τη διεύθυνση http://www.scribd.com/ , πατάμε Upload και Click to Upload. Επιλέγουμε το όνομα του αρχείου που θέλουμε να ανοίξουμε (από τον υπολογιστή μας) και περιμένουμε λίγο μέχρι να το ανεβάσει.

Περνάμε στο επόμενο βήμα, που μας ζητάει να κάνουμε sign up (αυτό μπορεί να γίνει και στην αρχή), του δίνουμε ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό (βάζουμε το ίδιο με το e-mail μας) και τέλος πατάμε Publish.

Όταν βρεθούμε σε αυτό το περιβάλλον, πάνω από το λογότυπο Scribd (του εγγράφου μας) πατάμε το πλήκτρο embed. Μας εμφανίζει το url του εγγράφου μας. Το αντιγράφουμε (με το γνωστό τρόπο) και το επικολλάμε στο περιβάλλον της ανάρτησής μας στο ιστολόγιό μας. Είμαστε έτοιμοι!
Μπορούμε ακόμα να μετατρέψουμε αρχεία από Word σε Pdf.





Να ένα δείγμα από τις παρουσιάσεις μας για τις διδακτικές θεωρίες στα αρχαία ελληνικά.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails