Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008

Λεπτομέρειες για την πιστοποίηση




Το βρήκα στο ιστολόγιο Επιμόρφωση Φιλολόγων στις ΤΠΕ.

μαζί με την επισήμανση: "Επιπροσθέτως έχω την ενημέρωση ότι

στο ελεύθερο θέμα η επιλογή θα είναι τυχαία ανάμεσα στα αντικείμενα που θα επιλέξετε..."

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008

Εκπαιδευτικά λογισμικά

Στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει αναρτηθεί κατάλογος Λογισμικών σε συμπιεσμένη μορφή για αντιγραφή σε cd.

Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2008

28η Οκτωβρίου 1940. Η Κέρκυρα στην Κατοχή







Βομβαρδισμός της Κέρκρας από τους Ιταλούς ( Γ. Ζούμπος http://oldkerkyraphoto.blogspot.com/)

Ο Μαρκάς μετά τους βομβαρδισμούς (13/14-9 1943)

Παρέλαση των Ιταλών μπροστά στην Πλ. Δημαρχείου.

Κι άλλες παλιές φωτογραφίες από την Κέρκυρα θα βρείτε στο Ιστολόγιο του συνάδελφου Γ. Ζούμπου.


Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2008

Pablo Neruda: "Αργοπεθαίνει..."


Ευχαριστώ τον Παναγιώτη που μου το έστειλε.

Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2008

Δημιουργήστε το δικό σας ιστότοπο

Δημιουργήστε το δικό σας ιστότοπο εύκολα, γρήγορα, απλά.
Η Google μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε έναν ιστότοπο με αξιοπρεπή χαρακτηριστικά διεπαφής. Δε χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού και μας επιτρέπει να ανεβάσουμε αρχεία μέχρι 100Mb.
Δοκιμάστε το. Ανεβάστε υλικό, σημειώσεις υπερδεσμούς κ.ά. Είναι τόσο απλό όσο να φτιάξεις ένα ιστολόγιο.
Από εδώ ξεκινήστε για να φτιάξετε το δικό σας ιστότοπο. Δείτε και το σχετικό video.

Πιστοποίηση (συνέχεια)

Από το ιστολόγιο του ΚΣΕ Φιλολόγων Ιωαννίνων μεταφέρω:
Επίσης έλαβα και μία απάντηση - μια εβδομάδα μετά την υποβολή του ερωτήματος που έχει ως εξής:
"Τα πλαίσια του ελεύθερου θέματος (διαφορετικά για κάθε κλάδο) έχουν αναρτηθεί στον Υποστηρικτικό Κόμβο της Πράξης. Κάθε πλαίσιο περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά την εκπόνηση του σεναρίου και υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το σενάριο, διευκολύνοντας έτσι σημαντικά τον εξεταζόμενο στην ανάπτυξη του σεναρίου.Επίσης κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν θα επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού, σε έντυπη (βιβλία, σημειώσεις κλπ) ή ηλεκτρονική μορφή (δισκέττες, CD, memory stick, ιστοσελίδες του διαδικτύου κλπ), με εξαίρεση τα βιβλία που σχετίζονται άμεσα με τα σχολικά μαθήματα (σχολικό βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή, ΑΠΣ), τα οποία οι εξεταζόμενοι μπορούν να έχουν μαζί τους στην εξέταση."

Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2008

Αιτήσεις για Πιστοποίηση Β΄ Επιπέδου

...Τώρα ξεκαθαρίζουν όλα...
Η κουκουβάγια από την αρχαιότητα θεωρούνταν σύμβολο της γνώσης, της σοφίας... και απορούσα γιατί...Μήπως λόγω των μεγάλων της ματιών ή γιατί ξενυχτάει ...διαβάζοντας;
Η απάντηση ήρθε όταν είδα πως σε ένα από τα ΚεΠις στην Κέρκυρα η πιστοποίηση των συναδέλφων αρχίζει στις 20:00. Δηλαδή τουλάχιστον ως τις 24:οο (αν δεν υπάρξει καμιά καθυστέρηση κατά την έναρξη) οι συνάδελφοι θα φτιάχνουν σενάρια.
Λέτε γι' αυτό το λόγο να αντικατέστησαν από το σήμα του ΥΠΕΠΘ την κουκουβάγια και να έβαλαν την υδρόγειο;







Τελικά κυριολεκτούσε ο Σολωμός όταν έλεγε :
"πάντ' ανοιχτά, πάντ' άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου"

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2008

Για την πιστοποίηση Φιλολόγων στις ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου


Το παραπάνω βιντεάκι το βρήκα στη σελίδα του Ν. Μπαλκίζα.

Μετά την ανακοίνωση των "αξόνων περιγραφής σεναρίου για το ανοικτό θέμα του κλάδου ΠΕ02" δε γνωρίζω πόσο διαφωτιστήκατε.Παραμένουν ερωτήματα:
1. Θα είστε πλήρως συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο;
2. Θα έχετε τη δυνατότητα επιλογής γνωστικού αντικειμένου ή βαθμίδας (Γυμνάσιο -Λύκειο);
3. Εκ του μηδενός θα συντάξετε τότε κι εκεί (το 4/ωρο της πιστοποίησης) ένα σενάριο διδασκαλίας;

Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2008

Εκθετήριο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας

Στο μύθο στην αρχή, στην ύλη στη συνέχεια και, τέλος, στο λόγο. Ο αρχαίος Έλληνας ήταν από τους πρώτους που αναζήτησε με τη Νόησή του, τη λογική εξήγηση όσων συνέβαιναν γύρω του και αυτός που θεμελίωσε σε οικουμενικό επίπεδο την τεχνική και στη συνέχεια την επιστήμη. Παράλληλα, σε κάθε ανάγκη που προέκυπτε, σε συνθήκες πολέμου ή ειρήνης, στην οικία του ή για τη μεταφορά, την τροφή, την ένδυση και την επικοινωνία του, ο αρχαίος άνθρωπος συλλάμβανε ιδέες, συνδύαζε στοιχεία και κατασκεύαζε αντικείμενα που βελτίωναν την ποιότητα της ζωής του.

Συνέχεια από το Εκθετήριο Αρχαίας Ελληνικής Τεχολογίας . Από εκεί δείτε ένα video για το κινητό αυτόματο Θέατρο του Ήρωνος αλλά και άλλες τρισδιάστατες παραστάσεις.

Όλα αυτά βρίσκονται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας.

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2008

Προκαταρκτική ενημέρωση σχετικά με την πιστοποίηση εκπαιδευτικών Β΄ Επιπέδου

Από εδώ μπορείτε να διαβάσετε το έγγραφο με μια προκαταρκτική ενημέρωση σχετικά με την πιστοποίηση Β΄Επιπέδου.
Ερώτηση: Αν δε σχηματιστεί τμήμα τουλάχιστον 10 ατόμων (μετά από τις εκάστοτε επιλογές ημερομηνίας των συναδέλφων) οι υπόλοιποι τι θα γίνουν;

Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2008

Για τα νέα βιβλία του Γυμνασίου.

«Είναι σαν τη νοικοκυρά που δεν ξέρει τι ακριβώς θα της χρειαστεί για το φαγητό που ετοιμάζει, και έτσι ψωνίζει τα πάντα...». Η παρομοίωση του έμπειρου φιλολόγου κ. Σωκράτη Κουγέα αποτυπώνει την εικόνα των νέων βιβλίων στο Γυμνάσιο. Μπορεί να είναι καλύτερα από τα προηγούμενα, αλλά με μεγάλο όγκο ύλης και «πολύ πυκνά», με αποτέλεσμα μαθητές και εκπαιδευτικοί να... χάνονται στη μετάφρασή τους. [...]

Και ύστερα από όλα αυτά τι μένει; Μετά τόσο κόπο και χρήματα; Φέρνουν ουσιαστικές αλλαγές τα νέα βιβλία; Ο κ. Κουγέας είναι σαφής: «Όπως όλο το εκπαιδευτικό μας σύστημα, έτσι και τα σχολικά εγχειρίδια και η διδακτική που προτείνουν, ασφυκτιούν από το άγχος της αξιολόγησης των μαθητών. Αυτό είναι τελικά που απονευρώνει το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Οι μαθητές μας ενδιαφέρονται μόνο για την επίδοση, χάνοντας κάθε ενδιαφέρον για αυτή καθεαυτή τη μάθηση. Και να σας φέρω ένα παράδειγμα: θέλησαν να αξιολογήσουν χορεύτριες και για τον λόγο αυτό όρισαν τα σημεία στα οποία έπρεπε να αγγίξουν τα πόδια τους κατά την εκτέλεση του χορού. Για να είναι μάλιστα απόλυτα αντικειμενικοί οι κριτές τοποθέτησαν στα σημεία αυτά αισθητήρες που όποτε πάταγε το πόδι της χορεύτριας με ένα σήμα έκρουαν ένα κουδουνάκι. Αυτή η «αντικειμενική» κρίση μετέθεσε το ενδιαφέρον των χορευτριών από το να κινηθούν ελεύθερα στο να κρούσουν το κουδουνάκι. Αποτέλεσμα οι αιθέριες υπάρξεις κινούνταν στη σκηνή σα μαριονέτες... Αυτό κάνουμε και στα παιδιά μας. Έτσι ευνουχίζουμε το μυαλό τους».

Πολύ εύστοχη η αναλογία και δυστυχώς ισχύει εντονότερα και στο Λύκειο!
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Αποστολου Λακασα από την Καθημερινή.

Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2008

Αλ.Παπαδιαμάντη - "Όνειρο στο Κύμα"

Από το Οπτικοακουστικό Αρχείο της ΕΡΤ μπορείτε να δείτε ένα δραματοποιημένο απόσπασμα από το «Όνειρο στο Κύμα». Στο ρόλο του Παπαδιαμάντη ο Βασίλης Διαμαντόπουλος. Επιλέξτε τα κεφάλαια 13, 14, 15. Εδώ η σύνοψη των σχετικών κεφαλαίων. Αξίζει πάντως να δείτε ολόκληρο το ντοκυμαντέρ: "Καλή σου νύκτα κυρ Αλέξανδρε".

Κεφάλαιο 13 00:18:07:00 - 00:19:02:00 :: Δ:00:00:55:00Παρακολουθούμε δραματοποιημένο απόσπασμα από το διήγημα του συγγραφέα «ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟ ΚΥΜΑ». Πλάνο σε ένα φτωχό σπίτι από το οποίο βγαίνει μια νεαρή γυναίκα, η ΜΟΣΧΟΥΛΑ (ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΙΤΗ), καλώντας με χαρακτηριστικό τρόπο τις κότες της. Ο ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ περνά από το κοντινό μονοπάτι και ακούγοντάς την κοντοστέκεται.

Κεφάλαιο 14 00:19:03:00 - 00:20:16:00 :: Δ:00:01:13:00Παρακολουθούμε δραματοποιημένο απόσπασμα από το διήγημα του συγγραφέα «ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟ ΚΥΜΑ». Πλάνο μέσα από κάποιους θάμνους σε μια παραλία που μια κοπέλα γυμνή μπαίνει στη θάλασσα, για να απολαύσει το μπάνιο της κάτω από το φως του φεγγαριού. Ο νεαρός ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (ΘΟΔΩΡΗΣ ΓΚΟΝΗΣ) παρακολουθεί τη ΜΟΣΧΟΥΛΑ, που κολυμπά.

Κεφάλαιο 15 00:20:17:00 - 00:21:19:00 :: Δ:00:01:02:00Παρακολουθούμε δραματοποιημένο απόσπασμα από το διήγημα του συγγραφέα «ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟ ΚΥΜΑ».Πλάνο από τη σιωπηρή συνάντηση της ΜΟΣΧΟΥΛΑΣ με τον ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ πολλά χρόνια μετά, έξω από το σπίτι της. Εκείνη τον αναγνωρίζει, θυμάται το περιστατικό και τρέχοντας φεύγει προς το σπίτι της. Ο ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ απομακρύνεται προβληματισμένος από το σπίτι της, καθώς εκείνη κλείνει βιαστικά το παράθυρό της, και συνεχίζει τον περίπατό του.

Περισσότερα για τον Αλ. Παπαδιαμάντη στη Βικιπαίδεια.

Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2008

5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ.

Σκοπός του Συνεδρίου:
Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και στις σύγχρονες πρακτικές τους έτσι όπως διαμορφώνονται στο σημερινό σχολείο. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση των προβλημάτων διδακτικής μεθοδολογίας με τη συνδρομή ΤΠΕ.

Το 5ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:

Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Επιμορφωτές ΤΠΕ και επιμορφούμενους της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ (ενδοσχολική επιμόρφωση)
Επιμορφωτές και επιμορφούμενους των ΤΠΕ Β’ Επιπέδου.

Η Σύρος είναι...μακριά... πολύ μακριά... για μας.

Περισσότερα από εδώ.

Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2008

Παγκόσμια ημέρα Εκπαιδευτικών

"Ευχαριστούμε που ενέπνευσες τα παιδιά μας".
Να μια ευχαριστήρια κάρτα που θα ήθελε να λάβει καθένας από τους σημερινούς δασκάλους. Από εδώ μπορείτε να επιλέξετε μια ηλεκτρονική κάρτα για να στείλετε το δικό σας "ευχαριστώ" στο δάσκαλό σας.
Βέβαια, τίθεται ένα θέμα. Εσείς θα τη στείλετε, αλλά εκείνος/η θα την πάρει και από πού;
Γι' αυτό χρησιμοποιήστε το "παραδοσιακό" τηλέφωνο, για να ακούσετε και να σας ακούσει ο αγαπημένος σας δάσκαλος. Θα χαρεί σίγουρα!
Εμείς στο μέλλον θα δεχόμαστε(;) με τηλεδιασκέψεις (με ολόγραμμα) τις ευχές των μαθητών μας, αν μας θυμούνται;

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails