Παρατήρηση 1η: Θετική η αύξηση (επιτέλους) της διδασκαλίας της γλώσσας- λογοτεχνίας.
Ερώτημα 1ο : Τα λατινικά ανήκουν στις ξένες γλώσσες (sic) κι όχι στην αρχαιογνωσία; Και πάλι: 6Ω λατινικά; Εκτός κι αν όσοι αποφοιτήσουν από το Λύκειο έχοντας επιλέξει λατινικά θα εγγράφονται κατευθείαν σε πανεπιστημιακές ομάδες για έρευνα στη ρωμαϊκή ελεγεία της σχολής του Καλλιμάχου και του «κινήματος των Νεωτέρων»…
Ερώτημα 2ο : Ιστορία υπάρχει μόνον η αρχαία και μάλιστα κατ’ επιλογή; Μετά δεν… έχει τίποτα; Ούτε και βυζαντινή ούτε νεότερη ούτε σύγχρονη; Και πάντως αν κάποιος επιλέξει αρχαία ελληνικά 6 ώρες, ιστορία δεν προβλέπεται να… γιατί πρέπει να επιλέξει κάποιο τρίωρο επιλογής μάθημα από τις υπόλοιπες ομάδες.
Ερώτημα 3ο : Γιατί αν κάποιος επιλέξει θρησκευτικά δεν μπορεί να μάθει οικονομία; Οι οικονομολόγοι μάλλον δεν… πρέπει να έχουν σχέση με όσα δεν αφορούν το κέρδος και το συμφέρον…και τοὔμπαλιν όποιος διδάσκεται θρησκευτικά δε χρειάζεται να ασχολείται με τα γήινα.
Ερώτημα 4ο : Επίσης αν κάποιος επιλέξει φυσική εννοείται ότι δε… χρειάζεται να μάθει και χημεία, βιολογία ή περιβαλλοντικές επιστήμες.
Οι συνδυασμοί μπορούν να γίνουν ευφάνταστοι και μπορούν να τροφοδοτήσουν χαριτωμένες συζητήσεις.
Δείτε ένα συνδυασμό (εκτός από τις 12 υποχρεωτικές ώρες):
6Ω : Οικονομία
3Ω : Ιστορία των ιδεών (…)
3Ω : Μαθηματικά βασικού επιπέδου
3Ω : Περιβαλλοντικές επιστήμες
3Ω : Ισπανικά (Por qué no? – στο google το βρήκα)
3Ω : Μουσική
Το θέμα δεν είναι τι μαθήματα υπάρχουν στον παραπάνω συνδυασμό αλλά τι λείπει...Δεν είμαι εναντίον της επιλογής μαθημάτων από τους μαθητές, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά όλα τα παραπάνω;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου