Συχνά πυκνά κατά τη διάρκεια της Α΄ Φάσης της Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου οι συνάδελφοι μου επισήμαιναν το ζήτημα της χρήσης και αξιοποίησης του σχολικού εργαστηρίου για τη διδακτική αξιοποίηση όσων, τέλος πάντων, αποκόμισαν από το σεμινάριο. Έχουμε δικαίωμα (όσοι δεν είμαστε ΠΕ 19-20) να χρησιμοποιούμε το σχολικό εργαστήριο Η/Υ;
Δείτε εδώ, λοιπόν, ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από τον Κανονισμό Λειτουργίας Πληροφορικής & Εφαρμογών Η/Υ (σελ.6).
Δείτε εδώ, λοιπόν, ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από τον Κανονισμό Λειτουργίας Πληροφορικής & Εφαρμογών Η/Υ (σελ.6).
Δικαίωμα χρήσης του εργαστηρίου έχουν:[...]
Εκπαιδευτές
«Είναι εκπαιδευτικοί ή επιμορφωτές οι οποίοι καλούνται να διδάξουν εντός του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. μαθήματα Πληροφορικής ή μαθήματα και δραστηριότητες οι οποίες απαιτούν τη χρήση Η/Υ. Οι εκπαιδευτές έχουν συνήθως ειδικότητα Πληροφορικής, ενώ οι μη ειδικότητας πληροφορικής πρέπει είτε να είναι πιστοποιημένοι επιμορφωτές Τ.Π.Ε. (εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Επιμορφωτών της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση») είτε να έχουν πιστοποιημένες δεξιότητες στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση» ή σε άλλη δράση Τ.Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Όσο διαρκεί η εκπαιδευτική ή επιμορφωτική δραστηριότητα, ο εκπαιδευτής θεωρείται επιβλέπων του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.» [...]
Διαβάστε και διαδώστε ολόκληρο τον Κανονισμό Λειτουργίας Πληροφορικής & Εφαρμογών Η/Υ ώστε να είστε έτοιμοι αν (λέμε αν) προβληθεί κώλυμα χρήσης του σχολικού εργαστηρίου.
1 σχόλιο:
Ευχαριστούμε Στέντορα! Τουλάχιστον η χρήση του σχολικού εργαστηρίου είναι ένα απτό όφελος από την επιμόρφωση στις ΤΠΕ.
Δημοσίευση σχολίου