Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009

...Και η ζωή τσουλάει... Πολυτροπικότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα


Διδάσκοντας τρόπους πειθούς στη Γ΄Λυκείου να μια διαφήμιση που θα μπορούσαμε ν' αξιοποιήσουμε.
1. Καταρχήν μπορούμε να ζητήσουμε ποια γλωσσική έκφραση-ιδέα προσπαθεί να οπτικοποιήσει. Μια οδός προσέγγισης θα ήταν να ακολουθήσουμε την αντίστροφη πορεία του brain storming (του κατιδεασμού, κατά Μπαμπινιώτη) που πιθανόν ακολούθησε η διαφημιστική εταιρεία.
2. Ποιοι τρόποι πειθούς επιστρατεύονται;
3. Το πιο ενδιαφέρον, ποια μέσα πειθούς χρησιμοποιεί;
4. Ποια είναι η ομάδα στόχευσης (target group); Πού αποβλέπει με το έμμεσο μήνυμα που παράγεται;
5. Παράγει ή υποστηρίζει (και ποιες) κοινωνικές αξίες;
6. Μπορεί το μήνυμα να απειλεί κάποιες ηθικές αρχές;
7. Φτιάξτε ένα κείμενο τέτοιο που να απομυθοποιεί το μήνυμα ή να αποδομεί τις προθέσεις χειραγώγησης της συγκεκριμένης διαφήμισης.

ΥΓ. Μήπως να σκεφτούμε την παραπάνω ιδέα, για να λύσουμε το κυκλοφοριακό;

2 σχόλια:

Tyler Durden είπε...

κρίμα, το βίντεο αποσύρθηκε, σε τι αναφερόταν;

Νίκος Καρύδης είπε...

Λειτουργεί κανονικά σε μένα.
Δοκίμασε με άλλο browser ή με το link

http://www.youtube.com/watch?v=0DiAjL72FVE&feature=related

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails