Μια εκδοχή εικονιστικής παρουσίασης της ποίησης (η μουσική επιλογή...δεν είναι η καλύτερη...).
Ουσιαστικά, στα πλαίσια της καλλιέργειας του "ψηφικού γραμματισμού" μπορούμε να παροτρύνουμε τους μαθητές μας να φτιάξουν (με τη δική μας πάντα υποστήριξη) κάτι ανάλογο σε περιββάλον Power Point. Σκεφτείτε μερικές ιδέες.
Π.χ. διδάσκοντας το: "Η Μαρίνα των Βράχων" (Ελύτης) θα μπορούσε να σχηματιστεί ένα "ψηφιακό κολάζ".
Το ίδιο μπορεί να γίνει και κατά τη διδασκαλία διηγημάτων. Εκεί, λ.χ. ακόμα μπορεί να αξιοποιηθούν φωτογραφικές αποτυπώσεις χαρακτηριστικών σκηνών οι οποίες θα μπορούσαν ν'αξιοποιηθούν και για να καταδειχθεί η σχέση του ιστορικού με τον αφηγηματικό χρόνο (ζητώντας π.χ. από τους μαθητές μας να τοποθετήσουν τις επιλεγμένες εικόνες σε σειρά σύμφωνα με τη μία ή την άλλη εκδοχή).
Το ίδιο μπορεί να γίνει και κατά τη διδασκαλία διηγημάτων. Εκεί, λ.χ. ακόμα μπορεί να αξιοποιηθούν φωτογραφικές αποτυπώσεις χαρακτηριστικών σκηνών οι οποίες θα μπορούσαν ν'αξιοποιηθούν και για να καταδειχθεί η σχέση του ιστορικού με τον αφηγηματικό χρόνο (ζητώντας π.χ. από τους μαθητές μας να τοποθετήσουν τις επιλεγμένες εικόνες σε σειρά σύμφωνα με τη μία ή την άλλη εκδοχή).
Άλλες ιδέες;
2 σχόλια:
Συγχαρητήρια, συνάδερφε.
Πολύ καλή η δουλειά σου συνάδελφε. Αυτή την εποχή προετοιμάζουμε με τους μαθητές μου κάτι ανάλογο για τη γιορτή της 28ης. Είναι από τις πιο ευχάριστες και δημιουργικές στιγμές της τάξης!
Δημοσίευση σχολίου