To facebook έχει διπλή χρησιμότητα: κοινωνική και επαγγελματική. Αν λάβουμε υπόψη μας τους αριθμούς των χρηστών στο facebook, μάλλον μιλάμε για ένα πραγματικό φαινόμενο για τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κοινωνική δικτύωση.
Το facebook, το οποίο αξίζει να σημειωθεί ότι δημιουργήθηκε όταν φοιτητές του Χάρβαρντ προσπάθησαν να βρουν ένα τρόπο για να διατηρήσουν την επαφή μεταξύ τους, απλώθηκε στον υπόλοιπο κόσμο το 2004 και σιγά σιγά τον κατέκτησε.
Ξεκίνησε ως ένας χώρος όπου καθένας ανέβαζε φωτογραφίες από την προσωπική του συλλογή και καλούσε όλους τους φίλους του (παλιούς και καινούριους) να τις δουν.
Μπορεί όμως να αποτελεί κι ένα ψηφιακό χώρο τον οποίο ο δημιουργός του μπορεί να αξιοποιεί και για να δομήσει το κοινωνικό του προφίλ έτσι που να είναι και επαγγελματικά αξιοποιήσιμο.
Οτιδήποτε όμως ανεβαίνει στο διαδίκτυο γίνεται αυτόματα κοινόχρηστο με όλες τις περαιτέρω συνέπειες. Πραγματικά δε γνωρίζει κανείς πού θα καταλήξουν οι φωτογραφίες του και πώς κάποιος άλλος (κακόβουλος ή αφελής) θα τις «επαναχρησιμοποιήσει».
Ξεκίνησε ως ένας χώρος όπου καθένας ανέβαζε φωτογραφίες από την προσωπική του συλλογή και καλούσε όλους τους φίλους του (παλιούς και καινούριους) να τις δουν.
Μπορεί όμως να αποτελεί κι ένα ψηφιακό χώρο τον οποίο ο δημιουργός του μπορεί να αξιοποιεί και για να δομήσει το κοινωνικό του προφίλ έτσι που να είναι και επαγγελματικά αξιοποιήσιμο.
Οτιδήποτε όμως ανεβαίνει στο διαδίκτυο γίνεται αυτόματα κοινόχρηστο με όλες τις περαιτέρω συνέπειες. Πραγματικά δε γνωρίζει κανείς πού θα καταλήξουν οι φωτογραφίες του και πώς κάποιος άλλος (κακόβουλος ή αφελής) θα τις «επαναχρησιμοποιήσει».
Πάντως, αν επιμένετε να φτιάξετε το δικό σας facebook, ίσως είναι η φορά που πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το license agreement και να λάβετε υπόψη σας και τα ψιλά της privacy policy πριν κάνετε το τελευταίο κλικ.
Διαβάστε σχετικά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Διαβάστε σχετικά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου