Δείτε τις σε τρία μέρη.
Καθεμία απ'αυτές είναι και ένα ρεπορτάζ, αποτυπώνουν μια στιγμή κορυφαία, μοναδική, "μιλούν" στο φακό και μέσω αυτού με το κοινό τους. Εδώ ο λόγος απουσιάζει, όχι όμως και το επικοινωνιακό μήνυμα.
Δεν είμαι οπαδός του μοτο "μια εικόνα χίλιες λέξεις", γι'αυτό θα στείλω τους μαθητές μου της Β΄Λυκείου να εντοπίσουν σε μερικές απ'αυτές τις φωτογραφίες τα "αστέρια" της είδησης, να εξηγήσουν και να αναλύσουν το χαρακτηρισμό τους. Σε άλλες απ'αυτές να δώσουν έναν τίτλο-λεζάντα (δραματικό, σοβαρό, χιουμοριστικό κλπ) αλλάζοντας ενδεχομένως και την εικαζόμενη αρχική επικοινωνιακή πρόθεση του φωτογράφου. Σε μια από αυτές να φτιάξουν ένα δικό τους ρεπορτάζ αξιοποιώντας την ερμηνευτική ειδησεογραφία. Φυσικά θα ζητήσω αξιοποίηση της ελληνικής περίπτωσης...(όχι, δεν εννοώ το Βροντάδο). Έχει πολύ "ψωμί"...το θέμα, ακόμη και για σουρεαλιστικό ποίημα.
Ψάξτε κι εσείς τη συγκεριμένη φωτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου